Wil je je auto verkopen op Waa2? Publiceren is gratis!
Nu verkopen!Lotus Esprit S4 GT3, bouwjaar 1996 (11 November). Eerste registratie 1999. Kleur Aluminium metallic (B22) gecombineerd met een...
EdeLotus Elise S1 1.8 benzine Rover bouwjaar 1997 - euro 3 Opgebouwd voor op het circuit te rijden. De auto heeft...
Westerlo1997 Lotus Elise S1 Omgebouw voor trackdays of circuit met lichtgewicht kappen Papieren zijn erbij (voor België) 1.8 Rover blok Start, rijdt, remt. Staat op schroefophanging. meeste onderdelen gestript voor gewicht, rijdt heel sportief en spartaans. NIET geschikt voor gebruik op weg, dus gelieve niet te vragen of deze door de keuring kan aub, en als je ermee op de openbare weg wil, zal je deze moeten demonteren en restaureren (o.a. een handrem moet er dan op, lichtenbekabeling, contactslot, etc) Wordt verkocht gezien wijzigingen van plannen (geen circuit) Inruil kan zeker tegen een youngtimer, oldtimer, buggy, kitcar of sportieve auto of dergelijke, eventueel met opleg van mijn of uw kant. V8 pick-up El Camino etc vw T2 Porsche 914 944 Mitsubishi Lancer Subaru Impreza wrx R5 gt...
WesterloLotus Elise S1 1.8 benzine Bouwjaar 1997 - euro 3 Opgebouwd voor op het circuit te rijden voor trackdays. De auto...
WesterloOmschrijving van de adverteerder Algemene informatie Aantal deuren: 2 Modelreeks: jan. 1997 - aug. 2001 Tellerstand: 123.499 mijlen Referentienummer:...
LeekOmschrijving van de adverteerder Algemene informatie Aantal deuren: 2 Modelreeks: jan. 2001 - sep. 2005 Tellerstand: 54.536 mijlen Referentienummer:...
LeekOmschrijving van de adverteerder Algemene informatie Aantal deuren: 2 Modelreeks: jan. 1997 - aug. 2001 Tellerstand: 43.620 mijlen Referentienummer:...
LeekTe koop Lotus Elise in Tournai . Cabriolet.Blauw, Benzine. Cuir, solid. Nice Youngtimers Car's est honoré de vous présenter à la vente cet exemplaire...
Henegouwen - TournaiElise S1 track day auto met Belgische papieren. Start-rijdt-remt. Geen handrem, geen achterlicht kabels) Opknap project of zo het circuit op. Graag...
WesterloLotus Evora 430 Sport 2+2 Evora 400 incl. Komo-Tec 430 Upgrade Model 2016 - Bwj.: 11-2015 Kleur: Red / Black Motor: 3.500cc - 435pk Kmstand: +-39.500km...
Peer~ ROAD CAR LOTUS PROVENANCE INCLUDING ~ SEE PICTURESEnkele details: Carpass Belgische wagen / 1ste eigenaar Ongeval-vrije onderhoudshistoriek...
West vlaanderen - BruggeDe Lotus Evora uit 2019 heeft 9500 gereden en gebruikt Benzine als brandstof.
° inclusief keuring voor verkoop ° en tweedehandskeuringsverslag aanwezig ° ° wagen ° Complete concessie garage ~ zie foto's ° ...
RuddervoordeDatum van ingebruikname: 12/02/1974 Kms (niet gegarandeerd): 41850 Rijden: links Kenteken: collectie Aantal zitplaatsen: 4 Nb cilinders: 4 in lijn Cilinderinhoud:...
La boisseDoe een bod voor 33.000 euro! Dankzij FR: Beroemd geworden door zijn optredens in James Bond, Pretty Woman en Basic Instinct, is L'Esprit een instituut dat al bijna...
WanzeBonjour, Je vends ma Lotus Exige S2 atmo RHD phase 1 de 2005. Rare couleur Magnetic Blue. La voiture m'appartient depuis Décembre...
RogneeDoe een bod op 33250 of iets meer! NL: Beroemd geworden door zijn optredens in James Bond, Pretty Woman en Basic Instinct, is L'Esprit een instituut dat al bijna...
WanzeModelreeks: Koppel: Emissieklasse: Aantal eigenaren: BTW/marge: Zeldzame Marcos 1500 GT 1966 - Nr. 5 gebouwd - 1 van slechts 82 stuks geproduceerd - Links gestuurd, LHD - Houten frame in zeer goede staat. - Open dak - Lichtmetalen wielen - Diverse documentatie en foto's van de historie - 22 jaar in Nederland - Extra lederen koffer op de hoedenplank Stap terug in de tijd met deze zeldzame en iconische 1966 Marcos 1500 GT. Dit exemplaar is een vintage meesterwerk, en we zijn trots om u deze unieke vondst aan te kunnen bieden. Slechts 82 van deze schoonheden werden ooit gebouwd, en dit is nummer 5! Dit is terug te zien aan het chassisnummer '5005'. Deze Marcos 1500 GT heeft een karakteristiek houten chassis bestaande uit meer dan 200 individuele samengestelde stukken, wat bijdraagt aan zijn verbazingwekkend lage gewicht van slechts 740 kg. In de vliegtuigindustrie was deze vorm van constructie ontstaan, sterk en super licht! Onder de motorkap schuilt een krachtige 1499cc 4-cilinder Ford Kent motor met twee Stromberg carburateurs, die maar liefst 85pk levert. De handgeschakelde 4-versnellingsbak zorgt voor een opwindende rijervaring, waarbij de Marcos soepel schakelt en goed presteert. Naast zijn zeldzaamheid, valt deze Marcos op met zijn grijze metallic lak, die hem een tijdloze uitstraling en klasse geeft. De aluminium 13-inch lichtmetalen velgen, dakraam en zwarte tapijten voegen stijl toe aan zijn algehele esthetiek. Dit is een auto die bewonderende blikken zal oogsten waar je ook gaat. Het zwarte interieur van deze Marcos is netjes en heeft goed zittende kuipstoelen en een mooi detail is de koffer op de hoedenplank. Een sportief drie-spaak stuur en een scala aan meters op het houten dashboard, waaronder toeren, snelheid, brandstof, volt, temperatuur en oliedruk. Het biedt niet alleen een unieke rijervaring, maar ook comfort en stijl. Deze Marcos 1500 GT is goed onderhouden en wordt geleverd met interessante documentatie, waaronder foto's van onderhoud & avonturen, keuringen, facturen en diverse registratiepapieren. Je kunt met vertrouwen achter het stuur stappen, wetende dat deze klassieker goed is verzorgd. Dit is jouw kans om een stuk autogeschiedenis te bezitten. Als je op zoek bent naar een zeldzame en opvallende klassieke auto met een uniek houten chassis, is deze 1966 Marcos 1500 GT de perfecte keuze. Toen in maart 1960 de eerste Marcos op de markt kwam, werd dit wonderlijke automobieltje meer gezien en verwelkomd als een dapper experiment dan als een serieuze propositie. Men was eigenlijk alleen maar geïmponeerd door de gedurfde constructie. Een auto bestaande uit een zelfdragend chassis uit triplex met vleugeldeuren, motorfiets-spatborden aan de voorzijde à la Lotus Seven en dan nog een vierdelige voorruit bestaand uit deels glas en deels perspex kon zelfs in die dagen onmogelijk worden gezien als een serieuze gooi naar de status van automobielfabrikant! Slechts een enkeling zag er meer in. Van de GT modellen, bestond er eerst de versie met het B18 motor uit de Volvo P1800. Vervolgens, in 1966, werd de GT vervangen door een 1.5 liter viercilinder Ford Kent motor om de kosten te drukken, want de 1800 was te duur om op de markt te brengen. Rare Marcos 1500 GT 1966 - No. 5 built - 1 of only 82 produced - Left-hand drive, LHD - Wooden frame in very good condition. - Open roof - Alloy wheels - Various documentation and history photos - 22 years in the Netherlands - Extra leather case on the parcel shelf Step back in time with this rare and iconic 1966 Marcos 1500 GT. This example is a vintage masterpiece, and we are proud to offer you this unique find. Only 82 of these beauties were ever built, and this is number 5! This is reflected in the chassis number '5005'. This Marcos 1500 GT has a characteristic wooden chassis consisting of more than 200 individual composite pieces, contributing to its amazingly low weight of just 740 kg. This form of construction had originated in the aircraft industry, strong and super light! Under the bonnet is a powerful 1499cc 4-cylinder Ford Kent engine with two Stromberg carburettors, delivering a whopping 85hp. The 4-speed manual transmission provides an exhilarating driving experience, with the Marcos shifting smoothly and performing well. Besides its rarity, this Marcos stands out with its grey metallic paint, which gives it a timeless look and class. The aluminium 13-inch alloy wheels, sunroof and black carpets add style to its overall aesthetic. This is a car that will garner admiring glances wherever you go. The black interior of this Marcos is neat and has well-seated bucket seats and a nice detail is the trunk on the parcel shelf. A sporty three-spoke steering wheel and an array of gauges on the wooden dashboard, including revs, speed, fuel, volts, temperature and oil pressure. It offers not only a unique driving experience, but also comfort and style. This Marcos 1500 GT has been well mainta
OldemarktOpties & accessoires: metallic lak Bijzonderheden: Consommation moyenne de carburant: 8,5 l/100km Entretenu conformment la rglementation: oui Dommages: aucun LOTUS...
RuddervoordeCar is in VGC, No rust, runs and drives, ex US, imported, Lotus 16 v engine, ZF 5 speed gearbox, magnesium wheels, all complete. 160 BHP, Very rare...
Limburg - TongerenWaarschuw me als er nieuwe aanbiedingen zijn voor "lotus gt 1".
Waarschuwing creeren